So follow me down.

Jag hoppas verkligen att den här veckan åker som ett rullande band mot sitt slut och att det äntligen ska bli helg igen. För nu vill jag ha helg. Jag vill kunna ha kul och kunna sova. Det blir som svårt när den där jävla skolan kommer ivägen där på mitten och bara skapar ett lager med ångest ovanpå allting.

Idag har som ändå gått helt okej. Dock tänkte jag stanna hemma imorse. Men jag ändrade mig (av speciella anledningar) och for iallafall. Matten gick bra, ipoden låg i och Marianne störde mig inte en enda gång. Sen satt jag med Josse i matsalen ett tag. För länge och Marie började kasta sina åsikter och jag gick till svenskan och kände lite dödsångest. Skrev mitt jävla referat och en lång kommentar på det. Så jag hoppas tant sne blir glad. Sen hade vi data och det var lika skönt som alltid. Data betyder att man gör slöa och lätta uppgifter i t ex. illustrator som vi håller på med nu. Och resten av tiden kan man annvända till bdb eller pix. Eller prata i telefon.

Sen gick jag och mina skolflickor och fikade på T.A. Jag tuggade i mig en semla och en kopp r-g. Helt fantastiskt. Och sen chillade jag hemma hos Camilla tills Sabina estetat sig klart. Sen fo jag och Saaben hit och har bara pratat och myst.

Ikväll hoppas jag att jag inte behöver göra eller tänka alls. Jag vill bara sova och tänka på mig själv. Tror det blir ett mysigt bubbelbad med thé och choklad. Helt fantastiskt mysigt säger jag bara.

Äh, får se om jag drar ihop ett irritations inlägg senare ikväll när jag insett att min kväll säkert gick åt till att göra precis allt det där jag inte alls tänkte göra. Men nu peppar vi på helg och hoppas det blir bra.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0