Right from the start.

Vad är ni för människor egentligen? Ni borde få vett inbankat i huvudet. Ni borde lära er att titta och inse att om ni fortsätter på det sättet ni håller på så kommer ni snart ligga ensamna längst nere på botten. För ingen vill ha med sådana människor som er att göra. När det bara gäller att spela någonting vi alla vet att ni absolut inte är. Och absolut inte kommer att bli på åtskillinga antal år. Ni behöver inte skryta. Bara onödigt tjat.

Jag förstår mig inte längre på människor. Och speciellt så förstår jag mig inte längre på DIG. Jag förstår inte vad du håller på med eller hur du tänker just nu. Jag förstår inte riktigt vad det är du vill ha ut av mig eller hur du vill att jag ska reagera eller tänka eller ens agera.

You are drownin me in your promises, that are better left unsaid.

Jag förstår mig heller inte på mitt eget sätt att tänka över en sak nu. Känns som om att jag behöver det. Men samtidigt så vet jag vad jag förlorar om jag håller kvar i den sista. Men det får ju mig att må bättre. Men samtidigt så får det mig att bli mer förvirrad. Och jag vet inte riktigt hur man ska förklara det utan att det kommer ut fel. Eller att det jag just skrivit får er att tro att jag går på droger. Men jag behöver ett sätt att komma lidrigare undan utan en massa sår på andra människor. Ett sätt att behålla det bra. Men rensa undan det dåliga.

Och imorgon är det skola. Och skola ger mig endast endast ångest ut i det sista. Jag orkar inte matte, för marianne är en häxa och jag orkar inte samhälls eller mdk för jag är för trött i huvudet för att hänga med vad människorna pratar om. Jag orkar inte hålla ett tal om mitt liv. För jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska berätta om. Det känns inte som om att det finns någonting intressant bakom.

What about the way you say you love me all the time
Are you liftin' me up to heaven, just to drop me down the line?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0