Just starting over.

Den här veckan känns enbart jobbig, och den har enbart börjat jobbigt. Jag HATAR verkligen skolan helhjärtat. Men samtdidigt får flickorna det att kännas bättre men menstanterna gör det värre. Idag gick jag på stan med en massa flickor och Kim. Sen satt jag, Signe och Camilla hos henne ett tag och såg på roliga klipp. Sen for jag hem. Nu ska jag städa mitt rum. Hejdå.

Dina läppar som längtat iväg säger 
"Allting är bra det tog lite kraft, men trots allt var det skönt
att det gick som det blev, att det blev som vi sa"

Jag vill säga nåt nytt, men det känns inte lönt
Du har nån i handen, jag skiter i vem
Jag ser er på håll när jag skyndar mig hem
genom vitt och grönt
För mycket människor i stan just idag
Här blir man ensam bland tusen
Dom har spärrat med koner kring varje fasad
Det sitter skyltar runt husen.

Kommentarer
Postat av: lindaw

berätta hur man lägger in en sån där klocka du har! var ska man klistra in texten? (a)

2008-02-12 @ 19:24:16

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0