I'll change for you.

I just poured my heart out
there's bits of it on the floor
And I take what's left of it and rinse it under cold water
And call him up for more

And I say baby, yes I feel stupid to call you, but I'm lonely
And I don't think you meant it when you said you couldn't love me
And I thought maybe if I kissed the way you do, you'd feel it too.



Jag tror jag skulle behöva din hjälp nu. Om det bara kunde vara som dom där dagarna, när du fick allt att försvinna för en stund. Eller jag kanske inte bara behöver din hjälp. Det kanske finns annat. Men jag vågar inte prova. För jag är rädd för att bli övergiven, lämnad och sårad igen. Men ni som orsakar sånnt. Ni vägrar ju alltid förstå. Vars finns mina vänner. När jag som bäst behöver dom. Kom och hjälp mig igenom inatt..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0