Can't you see, how our hearts are one?

Jag tror jag har haft världens underbaraste dag idag. Längesen jag kände mig såhär glad och har skrattat så mycket åt att rammla och slå mig helatiden. Eftersom Jonas körde som han körde på ängen så har jag typ sträckt ljumsken. Och mitt annsikte var en enda snöhög och stackarn fick stanna och tömma min hjälm var 10;onde sekund typ. Och knäppa upp och igen hjälmen. Men när jag åkte med Sebbe OCH Maja, så gled jag och Maja baklänges av skotern och jag slog ryggen i stålsaken. Men det gick bra, inga permanenta skador idag inte. Vi gled omkring och busade runt. Hoppade och liknande. Sen for vi till Johan och åt korv och makaroner sen så åkte vi hem. Sen sov jag. Sen kom Maja och Jonna och vi har legat i min säng och lyssnat på musik och pratat och skrattat en hel del.

Håll tummarna för mig nu. Jag orkar inte att det blir fel det här med.
Jag tror jag har för lätt för att tänka över dom dåliga sakerna och bara se bra i allt. Nackdelar.

Kommentarer
Postat av: linnea

Vilken lättnad att ni överlevde dagen, ;)

2008-02-27 @ 10:22:05
URL: http://linneaajs.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0