A sky for the planes and birds.

Eftersom jag försov mig och ska ta en senare buss, så gör jag en liten lista :)

Dagens frukost: blir en macka och the :)
Dagens händelse: min försovning änsålänge!
Dagens planer: skola - stan - hem - ut?
Dagens vill ha: kärlek tror jag,
Dagens saknad: min pussis.
Dagens drog: silverstein.
Dagens tråkigaste: att jag var tvungen att kliva upp :(
Dagens finaste: mp1a tjejor.
Dagens önskan: jag vill också vara sådär snygg
Dagens måste: vara glad!
Dagens dricka: the!
Dagens köp: blir nog snarra!
Dagens mat: macka och slemskolemat.
Dagens sjuka: träningsvärk :D
Dagens kärlek: pussis!
Dagens mående: trött och snuffi.
Du har på dig: jeans och nån tröja.
Du blev glad när: igårkväll med pyssis.
Är du kär nu: nä, typ inte :)
Du blev arg när: jag kommer på mig själv..
Du längtar efter: ikväll, imorgon och lov :)
Dagens låt: mama.
Dagens frisyr: blir lugg och en hög toffsi!
Dagens smink: blir energilagt.

Kommentarer
Postat av: joss

pyssis?;>

2008-02-22 @ 10:49:21

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0