the me i used to be

Jag har inte bloggat på några dagar, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag har inte så mycket intressant att berätta direkt. Jag har mest gått i skola och tagit det lugnt. Jobbar på det dära att varva ner. Och det går rätt okej!
I fredags så var jag i Rosvik och chillade med Signe och Camilla. Vi såg idol och vart övelyckliga när Kevin van, eftersom han var bättre än Alice. Sen så såg vi mamma mia! Och den var också sjukt bra. Igår så tog vi oss upp och åt, bäddade och jag och Signe tog bussen hem. Jag duschade och åkte ut till Bensbyn. Jag och Josse såg på tv, film och Shan Atci! Så underbar man! Helt sjukt kul! Sen så sov vi, eller ja vi låg och pratade i flera timmar typ om allt i världen. Det var underbart skönt!

Och idag är det en vanlig Söndag, jag har sovit när jag kom hem och planerar min vecka frammåt. För nu befinner jag mig bara i Luleå i 5 dagar till, sen är jag borta! Hej.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0