Struggeling.

Dagens nya: ingenting nytt idag inte!
Dagens väder: blött, halkigt och jävligt!
Dagens kvällsplan: pluggat, och plugga mer.
Dagens jag: slö, lat, trött och rastlös
Dagens byxor: svarta jeans.
Dagens höjdpunkt: måste vara fikan med kristoffer!
Dagens roligaste: säkert nått camilla sa.
Dagens önskan: sommar!
Dagens tidning: national geographic.
Dagens köp: en kopp the och kladdkaka!
Dagens miss: försov mig och allt jag hade planerat..
Dagens kaffe: inte en enda!
Dagens byte: bytte tröja 20 gånger imorse?
Dagens sorgliga: att jag fortfarande inte ens är halvklar med engelskan och klockan är snart 1!
Dagens födelsedagsbarn: elin och erik? :D
Dagens kära återseende: Kristoffer.
Dagens kvällsgoda: kyckling!
Dagens kvällsmysiga: skumbad!
Dagens jobb: engelska!
Dagens doft: min vanliga
Dagens dag: dagens dag? ja. idag? - tråkig skola.

Kommentarer
Postat av: Signe

haha dagens dag är kanske torsdag? ;)

2008-12-05 @ 00:50:33
URL: http://signen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0