Keep your eyes closed.

Sista veckan innan jullov. Ska bli så skönt att få komma bort och få vila, för nu är jag trött och stressad varje sekund av dagen. Men jag kan verkligen inte sova heller, så ska bli så himla skönt! Och förövrigt så kan den här veckan bli en av dom bästa på länge, men varför det är tyvärr en hemlighet. Men jag gillar bara att fresta folk med att jag sitter på värsta hemligheten och ingen får veta vad det är, förutom dom inblandade då. Mina favoritpersoner på hela jorden alltså. Nä, ni vill inte veta nu tro mig.
Förövrigt har vi börjat småpacka i huvudet iallafall, jag och min mor är inte så bra på att faktiskt BÖRJA lägga ner sakerna i väskan det brukar vi göra precis innan vi tar taxin till kallax. Men det gillar vi.

Nu ska jag göra som alla andra och se Titanic, samtidigt som jag äter ben and jerrys och dricker massa cola! Hej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0