Hotel.

Nu ær jag i sthlm, bor på quality hotel på arlanda. Vi kom hit før ett tag sen och har nu precis ætit en macka, men eftersom den hær datorn tydligen var instælld på norska eller danska eller nått så fanns inga bokstæver. Men jag tænkte bara meddela Sabina att jag øverlevt førsta halvan av dit resan, eftersom hon skulle døda mig om jag dog. Så jag tænkte akta mig. Før att vara på sækra sidan.
Ska faktisk bli skønt att få komma bort. Få rymma från verkligheten ett tag, bara tænka på annat och slippa vardagen och problemen.
Men nu ska vi tydligen sova, før det kan jag ju verkligen gøra nu.. Klockan ær jubara 12. Men jag offrar mig tillsammans med min nya bæsta væn - ipoden.

Men återigen, ha en underbar jul. Och kom ihåg att jag tænker på er mina darlings. Puss! :)

Kommentarer
Postat av: sabina

det är fan bäst för dig att du kommer hem ska jag lova =) jag älskar dig

2008-12-21 @ 02:17:06
Postat av: natta

hoppas att du får det fint i sverige :D

2008-12-23 @ 04:30:30
URL: http://natalies.se
Postat av: sabina

kom hem nu :) du har varit borta fööör länge:/

2008-12-26 @ 16:21:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0