Damdidam.

Hej, nu är jag hemma i Luleå igen. Eller ja, kom kring 12 idag men det blev bara en snabb upppackning och sedan buss och bil till Rosvik. Men iallafall, resan har vart skön och lugn och nu ser jag fram emot några dagars sovande innan skolan börjar igen. Men vi har hunnit se större delar av Costa Del Sol. Och små byar, och shoppat! det har jag iallfall gjort, en ny nyårsoutfit, andra kläder och skor. Och smycket ofc. Men annars har det mest blivigt sightseeing. Men nu är jag iallafall hemmavid och nu i Rosvik för att fira. Vi har spelat Gh world tour så jag har skavsår i händerna. Men nu ska vi sova, får slänga in spanienbilder senare.

För idag är ingen vanlig dag, för idag är Camillas födelsedag! puss på min sköna.

Kommentarer
Postat av: rebecca rasch

vi ses på nyår hos sabina:D

2008-12-29 @ 21:40:08

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0