Camilla.

VÄLJ EN VÄN!

Skriv ner vilken vän du valde: Camilla Lundstig
Du ska svara helt ärlig när du svarar på dom här frågorna.


När träffades ni sist? just nu faktiskt!
Har ni många minnen ihop? ganska många!
Litar du på henne/honom? nej. okejdå - ja!
Hur länge har ni känt varandra? typ, 3½ år :D
Hur ofta träffas ni? varje dag!
Har ni varit utomlands tsm? japp! :D
Hur gammal är han/hon? 16 år och 11 månader :D
Har du sett honom/henne gråta? ja! pluttan, jag tröstade henne då! <3
Har du sett han/hon vara riktigt arg? hon är arg varje dag. kanske beror på mig dock :(
Vad skulle du göra om denna personen dog? ligga i kistan brevid.
Har du sagt "jag älskar dig" till denna person? varje dag, ironiskt eller ej.
Brukar ni skratta tsm? ja, eller åt varandra :D mest det tror jag..
Är du redo att offra ditt liv för denna personen? det gör jag redan, varje dag!
Har du varit avundsjuk på denna personen? haha ja!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jo jag vet, men börsen säger liksom ifrån..Det är problemet!! :)

2008-12-08 @ 12:29:41
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0