But I don't know what I want.

No, I don't know what I want. I hate this, I hate this!
Men det ända jag vet är att det var längesen jag kände mig såhär pass missnöjd. Jag har bara en känsla av att jag måste göra nått. Men jag blir ändå aldrig riktigt nöjd. Jag vet verkligen inte vad jag vill eller vars jag vill, förutom att jag inte vill vara här. Men samtidigt vill jag inte åka någonstans för jag vill inte missa någonting här.
Jag hoppas att jag får jobba i helgen, det skulle vara jävligt bra. Både pengar och träffa folk samtidigt. fast det skulle iofs vara ganska kul att göra nått riktigt roligt också. Men just nu händer det ju ingenting som är ritkigt roligt. Det var längesen.

Nä, förlåt. Jag är sjuk och gnällig. Och imorgon ska jag till tandläkaren. Jag hatar tandläkaren. Den ger mig ångest. Och jag klarar verkligen inte skolan. Speciellt inte matten, jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Men det är bara 6 månader och 12 dagar till sommarlov. Bara och bara. Men iallafall typ bara 18 dagar till jullovet! Och det blir väl skönt i sig.

Nu MÅSTE jag sova.


En guldstjärna till Kim, en riktig vän.

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahaha!, nej. jag har flyttat till mitt gamla rum (A)

2008-12-02 @ 13:51:59
URL: http://fannyyh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0