No stress.

Nu är vi då hemma igen. Och jag tror aldrig jag har vart såhär upprörd för att komma hem. Jag har inte viljat lämna den där staden för miljonen. Jag älskar Alanya. En gång där, alltid där. Träffat så mycket otroligt underbara människor. Som man säkert bara nu träffade och aldrig mer kommer se igen. Men om allting går som vi vill att det ska gå (alltså säkert inte) så kommer vi åka ner igen i september - oktober? Någonting sådant iallafall.
Jag har vart hemma i kanske 25 timmar nu, men jag skulle just nu göra vad som helst bara för att få åka härifrån. Vart vart nys chockad över att se en bil på gatan utanför mitt hus, vafan någon mer än jag som är vaken i hela Luleå. Faschinerande.
Men jag kan så säga att jag träffat mycket folk som man verkligen höjt ögonbrynen åt. Människor som verkligen har förbluffat mig med antingen sin dumhet eller bara saker dom har sagt åt mig eller haft på sig. Man borde kanske spendera lite mer tid även på semesteroutfiten. Som tjejer med linnen som når precis under skinkorna och sen gårut bland folk i bara lilla linnet och 10cm högklackade skor som dom inte kan stå på. Eller som några trevliga holländare som kom fram och pratade med mig och Signe och var helt stensäkra på att vi skulle hoppa i säng med dom bara för att vi kommer från Sverige. Men under dom här 2 veckorna har jag också listat ut vem det är som ger svenskor ett dåligt rykte. Ojoj, människor nuförtiden. Men jag skulle iallafall göra vad somhelst för att slippa sitta här i mitt rum i Luleå och istället nu sitta på en bar i Alanya och titta på snygga pojkar och andra roliga saker. Nej, Luleå suger. Vid det första chansen jag får, så flyttar jag. Godnatt!

bilder - http://www.pixbox.se/usr_show_id95023_page0_order1.html

Kommentarer
Postat av: linda

det låter som att du har haft det jättebra där borta! :)

2008-08-25 @ 12:06:36
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0