Don't you understand?

Nu ska jag snart åka iväg till Carina och vaxa mig under armarna och hela benen. Plus att jag ska färga mina ögonfransar svarta. För jag ser så hemsk ut osminkad när mina ögonfransar är kritvita precis som mina ögonbryn. Så nu kanske jag inte ens behöver sminka mig lika ofta. Vi får ju iallafall se hur det ser ut. Jag är nervös, jag har bara vaxat mig 1 gång tidigare och det var under armarna, och det gjorde inte speciellt ont. Men hela benen, upp på låren och allting. Känns som om det kommer göra ont! Men det är säkert värt det. Slipper ju hålla på att raka mig och skära upp halva benen i kanske 4 veckor eller något sådant.

Nu är det bara 2 hela dagar tills vi far, för på fredag vid den här tiden sitter vi i bilen påväg ner mot Sthlm och sen på lördag morgon vid den här tiden sitter vi på flyget neråt. Och det ska bli sååååå skönt att få komma iväg! Jag kan inte ens vänta. Bara jag får ta och bli frisk.

Ska ta och skriva lite om LK också, jag gör det när jag kommer hem sen idag :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0