And I can't look away.

Jag mår som en säck med potatis, eller nä. Snarare en säck med sten. Allting är tungt och jobbigt att genomföra och kräver en eller två djupa suckningar innan jag verkligen kan ta tag i att göra den där saken. Jag kanske borde ta mig några veckors vilan och bara sova. Det kändes som den här vilo veckan var bra.
Var hemma från skola måndag och tisdag, hade sovmorgon halva onsdag, gick hem efter mina två första lektioner på torsdagen och idag satt jag och redigerade från 12 till 3. Och mer vila behövs när jag känner hur tröttheten drar ner ögonlocken till marken och mina armar och ben känns som spaghettistrån.

Allting är helt enkelt för tungt att bära och jag behöver nog lite bärhjälp eller en plats att via för ett slag. Jag behöver sanning och trogenhet. Någonting man kan luta sig mot utan att vara rädd att dom springer när dom sen någonting roligare 100 meter bort.

Ja, i helgen ska jag nog iallafall försöka ta det så lungt som möjligt! Idag ska jag packa min väska och fara ut till Camilla i Rosvik. Men först ska jag hämta Signes födelsedagspresent så hon får den ikväll. Smart drag. Men först ska jag lägga mig i min säng och lyssna på Håkan och bara superlängta till sommaren och kanske somna en stund!

Tack för visat intresse, och jag ska nog försöka göra bloggen aningen positivare numera. Iaf försöka? :)

Kommentarer
Postat av: joss

du vet att jag finns här, och jag gör allt för att hjälpa.

2008-04-12 @ 15:35:11
URL: http://jossss.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0