Wicked.

- Varför är du så sur?
- Jag är inte sur. (Jag är helt förstörd.)
- Har det hänt nått?
- Nej då. (Jo allt som kan hända.)
- Men jo, berätta nu för mig!
- Men det är inget. (Helvete,  jag vill inte prata om det.)

Vad i helvete är det för fel då? Vad i helvete gör jag för att allting ska bli så satans jävla fel? Vars kliver jag snett? När trampar jag på dina tår? Fattar du inte att du krossar jävlar allt när du säger sådär? När du berättar för mig hur fel allting jag gör är. När du står och skriker åt mig att att du mår dåligt på grund av mig. Fattar du inte att jag vill dö nu? Fattar du inte att det är ditt jävla fel? Idiot idiot idiot, varför försöker jag ens för din skull. När jag enligt dig ändå bara förstör allting. Låt mig gå då. Låt mig dö då. Då slipper du mig.

Måste man prata ut om allt? Måste man alltid berätta för nån när man är ledsen? - NEJ!
Det är helt enkelt så att man behöver inte göra det. Utan man kan berätta vissa delar sen stänga inne resten. Eller det är iallafall så du säger till mig. Men när du agerar. Ja, då agerar du rakt emot din egen åsikt. Helvete människa bestäm dig. Jag är 16 år, jag kan inte göra allting rätt. Det mesta jag gör kommer bli fel i dom närmsta 4 - 5 åren. Det kallas fan att bli vuxen, som du själv säger. Jag växer upp, jag är mitt i tonåren. Den jobbigaste tiden i livet som många säger. Och jag behöver inte gå till nån jävla doktor, jag behöver inte veta att jag har sömnsvårigheter. Jag vill inte veta att jag är stressad och säkert måste ändra hela min livsstil och börja käka nå piller. Helvete heller. Jag kan fan fixa det här själv. På nått sätt iallafall.

Idag har jag iallafall mailat Mats. Så idag har jag slutat spela fotboll helt. Känns fan så jävla sorligt. Men varför ska jag hålla på när jag ändå är dålig och enbart sjuk  och skadad? Eller jag kanske bara är en sån som alltid kommer ge upp. Jag kanske är så meningslös och invalid som jag känner mig.

Helvete, jag vet inte. Jag vet fan inte vad jag ska göra längre. Jag vet inte ens vars jag hör hemma längre.

Allt kan dö.


Kommentarer
Postat av: joss

du hör hemma i mitt hjärta. och i mattias hjärta och i gabs och saras och fannys och rebeccas och rotibois och williams och edins och calles och eriks och allas! du hör hemma bland dom som älskar dig, vi älskar dig! <3

2007-09-03 @ 12:53:34

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0