I can't be.

Jag hatar söndagskvällar!
För jag kan verkligen inte sova, klockan är nu typ halv tre och jag är inte minsta trött. Jag var trött där vid 12 men då sa min rebelliska tonårshjärna att jag inte kunde sova så tidigt så jag tvingade min stackars pojkvän att prata med mig ett tag. Till klockan tjugo i ett då jag helt plötsligt kände mig som nyvaken, så jag fixade in musik på min ipod. Och nu känner jag mig; ensam, hungrig, arg, ledsen, och inte det minsta trött. Vilket jag borde vara med tanke på min ofatbara sömnbrist dom senaste veckorna. Sover kanske högst 4 timmar per natt. Vilket mitt stackars lilla huvud inte klarar av. Så jag vandrar omkring med världens huvudvärk och ont förövrigt i hela kroppen. Men jag skan väll försöka bli bättre på det med. Som dom anda 100 sakerna jag lovat att jag ska bli bättre på.

Men heads up. Inget händer och jag är fortfarande lika dålig. Jag har liksom passerat mitt utgångsdatum.
Rebecca Olofsson
Bäst före; 1992 08 13
Nä, så ska det ju inte heller vara. Men jag vet inte hur det ska vara och jag vet inte hur jag ens vill att det ska vara. Jag vet inte. Det är mitt ständiga svar på allt.
Vill du det? - Vet inte
Ska vi det? - Vet inte
Hur mår du? - Vet inte.
Jag vet ingenting alls just nu. Eller jo, jag vet att jag älskar Mattias och alla mina vänner. Men inget annat. Jag vet inte ens om jag vill bo kvar i den här staden längre. Min trivselnivå har sjunkit till 0.2 just nu.

Snälla söta lilla gudsmänniska, få hungern att lämna min mage och tröttheten att nå mitt huvud.
Jag är så jävla less på dessa sena förbannade nätter. En ond jävla cirkel det är vad det är.
Nej. nu ska jag slå mig själv tills jag somnar.. godnatt.

Creds till Kristoffer för musiken, och till Josse för sitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: joss

tårar i ögonen på datalektionen. det är ditt hjärta som ska ha all cred. för att jag får bo däri <3

2007-09-24 @ 12:00:26

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0