Breathe for the first time now.

I stayed alive somehow.

Idag är jag hemma från skolan. Och helvete va det var värt det. För satan i helvete vilken satans jävla mensvärk jag har. Jag kan knappt röra på benen. Så här ligger jag i lägenheten i bäddsoffan med min nyfixade bärbara dator och ser på McGyver. Måste ändå snart städa undan lite. Signe jag och Camilla har som en tendens att stöka till lite. Fast nu mår jag lite bättre än jag gjorde imorse. Nu kan jag andas och röra på mig. Jag skippar nog att äta idag iallafall. Det går nog bara åt helvete om jag gör det. Då spyr jag säkert och jag vill inte spy. Jag hatar att spy.

Just det, kanske ska berätta lite mer om lägenheten. Det är min kusins lägnhet, men han är och pluggar så jag ska få bo här på veckorna och kanske nån helg då och då. Eller så var det tänk iallfall. Men nu kanske han ska hyra ut lägenheten istället och då är det bara för mig att flytta hem. Men jag håller tummarna för att han inte ska hyra ut den. För då kan ju jag bo här istället. För helvete va skönt det är att vara i en lägenhet själv. 
Fördelar;
1. Det är tyst och ensamt, bara min musik och min tv hörs.
2. Jag kan på på toa med dörren öppen utan att vara rädd att nån ska titta in.
3. Jag kan sjunga högt och ljudligt utan att nån klagar på hur dåligt det låter.
4. Jag kan äta vad jag vill.
5. Jag kan äta när jag vill.
6. Jag kan lämna det hur stökigt jag vill.
Nackdelar;
1. Att det kan nog bli ensamt i längden.
2. Ingen som lagar mat åt mig.
4. Tillsist måste man ju handla mat.

Men just nu känns det enbart skönt! Dessutom om jag nu får bo här så tror jag inte att jag kommer bara ensam så hemskt mycket. Mattias lär väll besöka mig. Hoppas jag iallafall (det var en pik Mattias, ta åt dig!) Och alla nadra som vill komma och hälsa på mig dom stunder jag kommer vara här får också ta det som en pik! 

Och på tal om Mattias så saknar jag honom. Han har varit sjuklig pojke och inte kunnat pussa på mig. Men idag ska jag få hångla med min pojkvän, GRR! han skulle komma förbi och kika på lägenheten, mysigt!
Och herregud vad värdelösa tv program det är på dagarna! Städ / te dax nu. Puss! ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0