Breath slowly.

Gud vad alla inlägg jag skriver nuförtiden låter deppiga. Men det är nog mest för att jag är så förbannat trött just nu. Jag sover knapp nått och då brukar det alltid bli så att jag skriver tråkiga deppiga saker. Och den 10000 gradiga kylan vi har ute gör ju inte humöret direkt bättre. Eller att det t ex. spöregnade och blåste orkan igår var ju inte direkt toppen heller. Jag frös nästan ihjäl kändes det som iallafall.

Igår var jag och Mattias och käkade på Max, sen for vi och fikade hos hans fader. Sen gick vi på bio och såg På Smällen. Och den var faktiskt riktigt härlig! Sen gick vi hem i kylan och la oss och såg shrek 2. Sen somnade vi nästan på direkten. Imorse väckte ham mig vid halv 10. Den lilla fisken har börjat kliva upp så himla tidigt, Men det är nog bara bra i guess. Sen har vi bara legat och sett Malcom och sen Scrubs. Och bara sådära rå degat. Fett skönt. Och nu har jag precis kommit hem för ett tag sen och ska faktiskt ta och göra iordning i mitt rum hade jag tänkt. Ska ta och ta lite för och efter bilder också. och se om det verligen är bra.

Men soffan ska iallafall ut. Och in ska en till 90 säng så jag får tillbaka min 180 säng. Sen ska jag flytta till datorn och sängborde och liknande. Härligt att få allt i ordning och kanske kunna gömma undan lite saker under sängarna.. Slippa ha all skit liggandes framme. För jag är så less på mitt äckliga rum. BLÄ.

Nä, just nu kändes allt bara extremt jobbigt. Kanske borde äta. Eller nej, det får vara jag orkar inte mat. Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0