It's all the same to me.

Fortsätt blogga?
Blogg om vad? Jag vet inte om jag har fantasin kvar för att klara av att blogga. IIngenting spännande händer i mitt liv. Och personligen tycker inte jag att en dags-uppdaterad blogg om vad jag gör på skolan eller hemma är så värst intressant. Inte varje dag iallafall. Och speciellt inte om det jag gör på dagarna. Inte i varje inlägg iallafall.

Idag är det iallafall fredag. Och nu å gymnaiset har jag lärt mig att hata fredagar. Eftersom vi börar 8,15 och slutar 5 och har medieproduktion helahelahela dagen. Och just nu håller min grupp på att göra ett radioprogram. Next Generation heter det. Och handlar om åldrande. Jag, Sara Nyberg och John Lindström sitter som prograamledare och resten är reportrar. Inte för stt nått hitils har blivit bra. Men vi får se hur det slutar. Idag har vi iallafall försökt knåpa ihop ett manus. Som kanske inte blev bra.. Eller okej, det blev egentligen inte bra alls. Och sen har vi kanske inte en så pass etusiastisk grupp som jag önskade att vi hade. Killarna gör inte så pass mycke. Men det brukar brukar bli nått iallafall.

Nu sitter vi i datasalen på lunchen och ka springa iväg på redaktionsmöte nu. Ikväll ska vi ha tjejkväll. Blir nog great!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0