It makes me wonder.

Jag skulle verkligen ge allt i hela världen för att vara dom. Dom där perfekta människorna. Som ser så jävla bra ut att man bara vill döda dom och krypa in i deras skin. Jag vill vara dom. Jag vill vara dom där människorna du uppskattar. Dom där människorna du ser. Jag vill vara en sån du kan se och märka. Jag vill att du ska se mig. Jag vill fortfarande kunna prata med dig. Jag vill ha dig kvar. JAG VILL VARA DIN VÄN IGEN. Men jag tror inte ens du saknar mig. Jag tror inte ens du vill titta på mig längre. Jag tror du skämms över att känna mig. Jag tror ni båda gör det. Jag tror ni båda låtsas. Jag tror att ni alltid bara låtsas.

FAN. Jag vet inte..




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0