Så länge vi andas.

Idag har vi då börjat våran tredje period i Medieproduktion. Nu är jag inne på Graf. Alltså, grafisk kommunikation. Vi ska göra en tidning (igen). Men nu ska tidningen handla om kurage (för den som inte vet vad det är. så betydet det mod.) Men vi har kommit fram med en del ideér. Endel bra. Endel helt enkelt i stilen med medlemmarna i gruppen. Pekar inte ut någon. Bara intressen och bakhjul. Jag ska tex. skriva en krönika. Det kändes som om att jag behövde det. Skriva nått halv-fritt och inte regelrätt. Men sen när jag satt och funderade. Så kom jag på. Att jag inte alls kan skriva. Inte alls. Men då rinde jag min mamma. Hon ska hjälpa mig. Min mamma är duktig. Min mamma är bra på sånnt. Inte så konstigt kanske. Sen ska jag till polisen på onsdag.
Och imorgon är nog den bästa dagen någonsin. Det är öppet hus på gymn. alla nior ska komma och titta på oss. HALLELUJAH. Vi ska ha på oss fula gröna tröjor och skämma ut oss. Ingen kommer väll ändå se oss. Puss på örnen.

Jag satt nyss och lyssnade på Ted Gärdestad - Himlen är oskylldigt blå. Och började då storlipa. Men sen började jag fundera på varför sitter jag här och grinar. Jo, det är ju den eviga B-O låten. Musiken i 9an. Konserterna. Den och Hold The Line. Jag saknar nian. Men inte lika mycket som jag saknar Fanny och Rebecca. Varje dag. Skola är inte skola utan er. Fanfanfan. Vi lovade att det inte skulle bli såhär. Hela vårat gäng lovade det. Men nu är det såhär iallafall. Ingen vet varför. Ingen vet nått.

"I wanna break every clock. So the hands of time could never move again."
Jag vill vrida tillbaka tiden. Till slutet på nian. Innan jag valde. Innan jag valde Media. Varför gjorde jag ens det? Varför tog jag inte estetiska? Eller ledarskap? Jag kom ju in. Men jag saknade Camilla och Signe. Jag behöver dom. Men jag tror jag ska byta. Till nått annat iallafall.

Jag vet inte, jag vill inte. Jag vill inget. Jag är förvirrad. Jag fattar inget. Och jag har mensvärk, hoppas dom här jävla p-pillrena tar bort lite av skiten iallafall. Vill kunna röra på mig. Jag blir stel som en pinne och till och med tårna värker. Ska ta en till panodil nu, sen ska jag dra mig mot mysmattis. Han som är min och inte nån annans (94as.)

Have a great night. Jag saknar örnäset. Jag saknar mina flickor och mina pojks. Allt har blivit så fel..

Kommentarer
Postat av: rebeccar

saknar dig så galet mycket.
och man får mer mensverk av p-pilller:/

2007-11-09 @ 21:10:28
Postat av: fanny

jag saknar er två mest av allt i mitt liv, och jag får mindre mensvärk :D:D

2007-11-28 @ 23:13:38
URL: http://fannyyh.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0