Fear is not afraid of you.

En såndära riktig hatkänsla. En såndära känsla som skaver bakom revbenen. En såndär som gör riktigt jävla ONT. Du förstår exakt vilken känsla jag menar, för det är den där känslan du känner när du tittar på mig. För jag kan se det i dina ögon.

Ljug inte för mig, för det vet jag att du gjort 100 gånger innan. Jag vill att du ska sluta ljuga och stå för det du säger. Och inte lägga andra namn bakom hjärtat. För jag lovar, då skaver det bara mer.

Jag vet inte vars jag ska ta vägen just nu. Finns så mycket jag skulle kunna skriva, men det skulle bli för avslöjade och för känslosamt. Jag ska bli mer privat och inte lika utåt. Hemligheter och tystand. Feber och illamående.

Men en vacker dag, då ska vi prata om ALLT tillsammans. Då ska jag släppa in dig. Jag lovar. Men en dag i taget. Steg för steg - dag för dag.

Men just nu jag vore inget utan dig - David Mattias Wikström <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lögner är det värsta usch

2007-11-29 @ 02:49:23
URL: http://sjukdom.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0