But don't you move.

Idag var jag i skolan. Det var lika jobbigt somvanligt. Eftersom idag hade vi mpr (medieproduktion). Och jag hatar det. Bra att jag går media då? Sen hade vi data med Bruffe. Han är skön!  Juste vi hade matte på morgonen också, somvanligt ligger jag sjumiljoner kapitel efter och toppen på glassen så äre prov på måndag! Men det säger jag inte så min mamma hör det. För jag kan inte plugga matte. Men efter bruffe så slutade jag. Fixade naglarna och drog mig hem till myse, vi sov ett tag. Med hans nos klistrad mot min kind. Om ni inte fattar vem myse är så är det en av mina katter. Men iaf, sen åt jag mat och sen kom mitt hjärta. Vi gick till coop. Köte chips, dipp och självklart COLA! - Jag kan inte leva utan cola. Sen myste vi. Jag har saknat den bullen.

Fan vad jag är innerligt less på den här staden. Jag vill flytta NU. Kanske skulle ta och dra en funderare om att flytta till min fader? Eller iallfall rymma dit några veckor och bara chilla och inte göra ett skit! Flytta kanske inte är så smart. Eller kanske, men ändå inte.

Jag vill byta program. Men inte byta klass. Mindre bra. Jag vill ha en bättre utbidning. Jag vet inte vad jag vill gå.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: rebecca rasch

vill också flytta härifrån

2007-11-20 @ 19:12:16

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0