Would you cross that line?

Allting är så underbart just nu. Jag känner mig så glad och lycklig och allt. Men det kanske har och göra med att dom senaste 4 nätterna har jag spenderat med mitt hjärta. För han är verkligen den mysigaste i världen. För man blir så lycklig av att bara ligga där brevid honom och höra hur han andas tyngre och tyngre tills han somnar. Det går inte ens att förklara hur mysigt det är.

Och jag älskar att jag äntligen kan kalla honom för min igen, att jag äntligen kan säga såhär;
David Mattias Wikström - jag älskar dig, av hela mitt hjärta.


Bara för att byta ämne sådär till nått som också är ganska kul. Min mamma håller nämligen på att leta resor. För vi ska utomlands, jag, mamma och Sabina. Och det ska bli sjukt roligt, och jag längtar redan sådära otroligt mycket.
Sen längtar jag också till PDOL och LK. Bara för att det ska hända nått, att man kommer få gå omkring där och träffa en massa människor. Träffa en massa nytt folk, lyssna på musik och bara njuta av allt.

Dagens musik;
Hello Goodbye - Here (in your arms)
Mange Schmidt - Giftig
Rastegar ft. Patrizia - Om Vi Inte

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0