So baby, can you fix me?

Imorse vaknade jag av telefonen somvanligt, Roti ringde och klagade lite på att det var så långt till mig typ. Eller jag minns inte för jag var så jävla trött. Sen somnade jag om ett tag och vaknade igen vid halv 2 av att han ringde igen och sa att han orkade inte komma. Då låg jag kvar i sängen, med sen helvetes hvudvärk. Sen klev jag upp och slog på datorn och liknande. Sen plockade jag iordning allt i mitt rum. Pratade lite med Mattiasw som skulle ta sig sin powernap. Så vid 5 rinde jag och väckte honom. Men han skulle sova till 10 istället. Så då satt jag här och hade ungifär lika tråkigt som en död människa. Rinde Sabina och kom överens om att jag ska aggera tredje - hjulet idag (eller femte - hjulet som Jakob skulle sagt). Det blir nog mysigt, och sen vid 10 kommer ju mitt hjärta :)

Min huvudvärk har fortfarande inte gått över, och det gör så sjuhelvetes ont. Jag är inne på den tredje dagen nu. Och det känns verkligen som om att ha 10 stora stenar i huvet som rullar runt och slår ihop i varandra och skapar nån typ av jordbävning eller huvudbävning eller vad man nu ska säga.

Och idag har jag haft jätte fotbolls lust. För nu är det över en månad sen jag tränade sist. Låter hemskt va? Jag hatar att mitt immunförsvar inte existerar längre. Pencillin kuren mot min fot ät typ den fjärde iår. Men nu ska jag faktiskt fötsöka har jag bestämt mig för. Jag kanske också kan bli bra - eller iallafall bättre än det sämsta jag är nu.

Undra om min huvudvärk har nått med den konstanta hatkänslan jag känner i hjärtat just nu. AH, jag måste reda ut allt nu. Mitt hjärta pallar inte fler stötar. Tur iallafall att jag har mina hjältar binan och bagarn. EHUE. Interna skämt ät alltid dom bästa. Goodnight sailors.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0