Please don't stop now.

Idag har jag vart på stan med Josefine, det var trevligt. Jag köpte mig nya hörlurar till ipoden och ett supersött halsband. Vi gick omkring där och trallade på. Kollade på massa kläder och önskade att man var miljonär. Och så träffade vi en massa folk.

Bland annat Rasch och Lolish. Det vart ett sånntdära stelt "nämen hej, va längesen." Sen vart det som helt stelt och tyst. Man sa typ "jaha, vad har du haft för dig då?" Varför blir det alltid sådär? Och just med Rebecca och Alexander två av dom människor som har stått mig närmast i klassen. Samma sak var det med Rasmus och Jakob. Mer ett stelt "hej, hade ni kul på trästocks? mhm jaha. jojo. hejdå" Stelt och obekvämt. Sånnadära situationer ingen människan känner sig bekväm i. Jag verkligen hatar det. Jag vill inte att det ska bli så. Inte med människor ur mitt älskade 9D. Inte dom. Inte nån. Jag vill verkligen inte tappa fler människor på vägen. Och speciellt inte sånna som har betytt så mycket för mig genom åren som Rebecca. Och dom jag är mest rädd att förlora är Rebecca och Fanny. Mina två bästa vänner i klassen. Som jag nu splittras med och nog inte komma kunna hålla samma kontakt med. Men vi ska försöka, för visst ska vi det? Visst ska vi fortsätta träffas och ha våra tjejkvällar med Gab, Sara, Jonna, Maja osv. För det kommer kännas så konstigt utan dom. Verkligen tomt och ensamt.

Och det här sommarlovet måste ha varit det tråkigaste sommarlovet hitils. Jag har inte gjort nått annat än att jobba och sova typ. Jag har badat kanske 3 gånger och solat typ 1 gång. Jag är blekare än blekast och mer uttråkad än vanligtvis. Ärligt så saknar jag faktisktiskt sommarjobbet lite. För där så var det trevliga människor och ett socialt liv. Och vi pratade och hade det allmänt trevligt bara. Och när jobbet har vart det roligaste på sommarlovet är det fan illa.

Sommaren - 07 blev inte så bra som planerat.. Inte alls.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0