people change, things go wrong, shit happens, but life goes on.

Läs rubriken.
Läs den igen.

Vad är det jag inte kan förstå? Jag vill inte att människor ska förändras. Jag vill inte tappa fler. Jag vill inte. Jag bara vill inget mer. Allt bara gör ont nu. Alla ord skär som glas i själen. Speciellt dina ord. Jag vill inte höra längre. Jag vill inte veta hur dålig jag är. Jag kräver en förändring. En personlig förändring av mig själv.

Skulle jag fått följa dig till andra sidan jorden? om jag bara hade stannat kvar där vi stod. Du kanske stod stadigt, men inte jag. Det var som att gå balansgång på ett ben. Och jag föll. Jag föll framför hela världens stirrande ögon. Och era skratt ekar fortfarande tyst i mina öron.

Idag.
Idag den 13 juli två tusen sju.
Idag är det ett år sen jag skaffade Kalle.
Idag är det ett år sen jag dygnade med Gab Jonna och Ani.
Idag är det ett år sen jag träffade Mattias Wikström första gången.
Och idag är det 15 år och 11 månader sen jag föddes.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0