Music just sounds better with you.

Jag sitter och lyssnar på musik från min bärbara dator. Sommar minnen från 2006;
Element Eighty - Slackjaw
Element Eighty - Broken Promises
Mange Schmidt - Glassigt
CKY - Close Yet Far
Sevendust - Broken Down
Sevendust - Skeleton Song
Dope - Die Motherfucker Die
Petter - Storstadsidyll
Plus ett hundra andra.

Och andra speciella låtar, som ger mig rysningar för alla minnen dom innehåller;
Danko Jones - Lovercall
Hinder - Better Than Me
Dashboard Confessional - This Ruined Puzzle (och alla andra av deras låtar)
Al Pacino - Peace With Inchees Speech
Nine Inch Nails - Hurt
Nine Inch Nails - Only
Nine Inch Nails - The Perfect Drug
P!ATD - Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off
Seal - Kiss From A Rose
Silverstein - My Heroine
Simple Plan - Perfect
Och jag skulle kunna skriva nästan tusen till.

Jag börjar nästan gråta nu. Fan vad jag saknar mitt förflutna - men helvete vad jag älskar mitt nu. Tiderna förändras, lev med det.

Älskling, alla delar ju en låt. Men vi är speciella, för vi delar 45;
akon - don't matter
avril lavigne - girlfriend
avril lavigne - when you're gone
bone thugs feat. akon - i tried
beväpnad tjockis - vi ses i sommar

christoffer - erika du aer mitt allt
crossfade - invicible
crossfade - so far away
danny - tokyo
fergie - big girls don't cry
flipsyde - skipping stones
fort minor - where'd you go
gavin degraw - follow through
grits - ohh ahh
gwen stefani - 4 in the morning
gwen stefani feat. akon - the sweet escape
gym class heroes - naked peekabo
gym class heroes - cupids chokehold
imogen heap - the moment i said it
ison och fille - hela dan varje dag
josef zakrisson - kom nära
joseph arthur - honey and the moon
lucky twice - lucky
mange schmidt - glassigt
mika - lollipop
million styles - miss fatty
ne - yo - all because of you
nelly furtado - say it right
raymond & maria - ingen vill veta vars du köpt din tröja
rihanna (feat. jay-z) - umbrella
skillet - better than drugs
skillet - those nights
skillet - will you be there
skillet - you are my hope
snook - älskling jag är hemma nu
snook - har du tänkt på din egna begravning
snook - inga problem
snook - lejonhjärta (feat. organism 12)
snow patrol - chasing cars
staind - so far away
staind - right here
the fray - how to save a life
timbaland ft. nelly furtado & justin timberlake - give it to me
vincent - don't hate on me
within temptation - what have you done now?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0