Jag har fastnat för dig.

Om nån påstår att idag är en bra dag så är dom dum i huvudet.
För idag känns som en sådära dålig, seg och jobbig dag. Mitt huvud känns som om det är fyllt med stora stenar som rullar runt och slår ihop med varandra och mina ben känns som tv överkokta-spagetti strån. Nog för att dagen började toppen. Jag vaknade brevid Mattias som låg och blåste bort hår på min hals. Vi vaknade och degade i min nu mera 180cm breda säng med två täcken och 6 kuddar. Sen blev han utkörd av mina två huliganer Sabina och Roti. Dom såg film med mig, sen så for dom hem.

Igår städade jag mitt ofantligt äckliga rum, och kom på att jag har sparat det mest konstiga saker. Inträdesbanden från LK - 05 inklusive kartan och konsert-programet.  Och en massa konstiga kort från konstiga ställen. En vacker dag ska jag ta och göra en ordentlig utrensning och stoppa alla sånna där saker i en stor ram. Och hänga upp den på väggen. Så man aldrig glömmer sånna minnen. Och sen ska jag skriva ut en massa kort på mig och mina närmaste och hänga upp dom också i en annan stor ram. Det blir helt jävla underbart tror jag.

BLÄ. Vad jag känner mig dålig idag. Inte fysiskt dålig utan mer psykiskt. Jag känner mig låg och värdelös idag. Undra om en kopp varm choklad med vispad grädde kan ändra på det? För ja, det är sant. Jag tröstäter mer än man kan tro. Jag äter nog mer skit än nån vet. Min middag igår bestod av en center-rulle och en liten cola. "I'm the healty bitch". NOT. Herregud. Jag som hade tänkt att sommaren skulle bli aningen mer nyttig och kanske minska ner på centimerarna runt midjan. Och att jag skulle sluta annvända mina kära mjukis byxor och mina stora mysiga tröjor. Men istället har centimetrana ökat och mjukisarna blivit mer nötta än någonsin. Det känns fuckin' tragiskt det här.

Usch, det här blev ju bara ett deppigt inlägg. Men det är kanske för att jag känner mig lite tjock och deppig idag. Så nu ska jag ta och försöka göra nått vettigt, så min mamma inte kommer och sliter ut mig ur mitt rum.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0