It just feels so good.

Jag såg henne. Jag såg den där fula jävla människan igår. Hon jag bara vill slå slönder. Hon jag bara vill ska lida lika mycket som hon fick mig att lida. För jag skulle verkligen njuta av att slå in ett öga på henne. För folk säger ju att 'skadeglädje är den bästa lyckan'. Och just nu håller jag verkligen med! Jag skulle njuta av att se dig skadad.

Och just nu känner jag mig bara nere. Bara allmänt deppig och sjuk tråkig. Då ringde min mamma och sa att hon tyckte att jag kunde dammsuga. För det är ju verkligen JÄTTE kul. Så nejtack mamma, jag vägrar städa ditt hus.

Fast jag tror jag vet en anledning till att jag kan känna mig lite små 'nere'. För jag tror nämligen att jag har bestämt mig nu. Jag är nästan 100% säker att det är det jag vill. Jag tror jag ska sluta spela fotboll. Jag känner verkligen ingen speciell lust längre. Plus att jag bara är sjuk och skadad. Och jag kommer aldrig få spela en match. Och så är jag så satans dålig. Men samtidigt känns det fegt att ge upp. Är jag feg om jag ger upp nu? Jag kommer ju ändå inte bli bättre. Men jag vill, jag vill också visa att jag kan vara bra på NÅTT. Inte vara den Rebecca jag är. Som absolut inte är bra på nått. När folk frågar "jaha, håller du på med nått specielt då?" så kan jag verkligen inte säga nånting. För jag gör verkligen INGENTING. Jo, umgås jag med nån av mina vänner lite då och då. Mina nätter spenderar jag med min underbara pojkvän. Och all tid därimellan sitter jag vid den här. Min ultra speciella hjärtegulls-dator. Som verkligen är centrumet i mitt liv. "Hej jag heter Rebecca. Jag är 15 år och ska snart börja media-linjen. Mina intressen är att umgås och min pojkvän. Jo, jag gillar att lägga upp meningslösa bilder på bdb och så göra ett nytt album på pixbox. Sen bloggar jag också om mitt super-hyper-aktiva-spännande liv. Jaha, du tyckte jag var tråkigt.. Okej, hejdå. " Skaffa dig ett fritidsintresse idiot.

Imorgon ska jag iallafall till Rosvik. Och sen ska jag Signe och Camilla på våran personliga premiär av PDOL. Eftersom ingen av oss tidigare har vart där. Sen ska vi övernatta i Rosvik också. Det blir mycket mysigt. Eftersom jag har längtat efter lite händelser och inte fler sitta hemma dagar. Och sen om en vecka är det LK. Och om 11 dagar så åker vi till Turkiet då. Känns så jävla härligt att få komma bort ett tag. Inte tänka på nått, bara vara.

Och så måste jag bara få skriva att, Mattias Wikström är den underbaraste människan på jorden :)


Kommentarer
Postat av: camilla

du är inte dålig rebecca! du är ett jävla underbarn, för du får mig alltid att vara glad och lycklig. eftersom du är värd så mycket mer än en lång text jag just tänkt att skriva så säger jag kort och gott: du är underbar och jag älskar dig sjukt mycket. det gör jag verkligen! <3 du är min bästa vän :)

2007-07-28 @ 00:43:32
Postat av: joss

du vet vad jag har sagt om fotbollen! jag nämnde det för min pappa och han tyckte att det var en bra ide! med oss kanke du skulle utvecklas mer eftersom att vi inte tränar med yngre och pappa sa att du defenitivt skulle få spela f18 :) du kan ju ta ett uppehåll ett tag men jag vill verkligen att du ska börja spela med oss :) för det första så skulle det vara så jävla roligt och för det andra så äru säkert skitsnygg i gult och blått ;)

2007-07-28 @ 12:09:36

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0