I'm the one who's in control here.

Jag ska snart på stan med Josefine och fira våran ett-års-dag. Som egentligen är på lördag.
Men jag hittade nånting igår, som gjorde min gode-less som min mamma skulle sagt.

Jag hittade den där dikten du skrivit. Om hur dåligt du mår. Och hur du jämför. Men lilla-hjärtat. Det är skillnad nu. Allt är annorlunda. Och jag fattar inte hur jag kan lita på dig. Hur kan jag tro att du inte skulle skriva nått sånnt? Inte annvända mina ord - min smärta. Till någonting till sig själv. Men vet du? Ingenting handlar om dig längre. Absolut ingenting. Det är mina problem nu. Och dom är långt ifrån dina. För fattar du? Vi andra lever i nuet. Lär dig att göra det du med. Du kan inte sitta kvar i dina gamla minnen. Gå vidare, vet du vad det betyder?
Och lilla - hjärtat. Nu är jag trött på dina känslor. Dom där känslorna som alltid ska trycka ner mina.


Icas drickyoghurt - jordgubb <3


Kommentarer
Postat av: JohannaM

Alltså det andra stycket, det stämmer så himla bra överens med en jag känner, får jag kopiera det bara för att ha, inte skriva det ngnstans eller så utan bara ha?

2007-07-09 @ 14:09:34
Postat av: rebecca,

så länge du inte publicerar den själv, så är det lungt ;>

2007-07-09 @ 16:25:46

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0