I don't want to see you.

Igår var vi då på pdol, jag Signe och Camilla. Kvällen började med en härlig busstur till härliga Rosvik. Där vi åt middag och gjorde oss lite finare. Sen åkte vi bil till Piteå och gick in på området. Där gick vi först omkring ett tag och hade sjukligt tråkigt och önskade verkligen att Markoolio skulle sluta spela. Medans träffade vi lite folk, såsom Ante, Axel, Maxim och Jakob. Stod och pratade med dom osv. Sen kom Jonna, Gab och Sara. Sen gick vi omkring med dom, åkte lite breakdance och gick omkring. Träffade Rasmus och Jakob och gick med dom också ett tag. Sen gick vi väll bara omkring och tittade lite på Sahara Hotnights. Sen så gick vi nog mest bara omkring och tittade på folk. Sen efter ett tag så joinade Stefan oss. Så skulle vi se lite The Sounds men det blev lite problem för mig där i publiken. Jag orkar inte förklara men jag såg då typ 3 min sen gick vi. Jag Sara Gab Signe och Camilla ställde oss längst fram på stora scenen så vi skulle få bra platser på Millencolin. Sen kom Jonna. Utan Stefan. Så vi stod och försökte få tag på honom medan sen som hette typ Sebbe försökte få våra platser. Men denna Sebbe tyckte istället att det var viktigare att Stefan skulle få stå med oss. Så när Stefan väl hittade oss så hade han en personlig lite hejarklack bakom sig bestående av tre fullaoch glada pojkar som klappade och ropade. Sen började Millencolin spela och det var underbart, platserna längst fram var verkligen super härliga. Dom spelade bra. Dock var det mycket sjukt mycket tryck från folket längst bak. Ett staket i magen är inte det skönaste i världen. Men man kunde njuta av musiken och en lökig vakt 4 cm framför en. Sen slutade dom spela och jag Signe och Camilla for hem och åt och sov. Och idag klev vi upp kl 10 för att hinna med den underbara 11.20 bussen från Rosvik. Härliga tider!

Men det var underbart ändå :)

Och på tal om underbart så har jag och Mattias 4 månader idag. Jag älskar dig sjukligt mycket sötnos <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0