Du kan inte sakna något du aldrig haft - tänk på det!

Jag kan verkligen inte sova. Jag borde sova nu. Eller jag borde ha sovit för längesen. Men det är nånting i mitt huvud som inte vill att jag ska sova när jag borde sova. För imorn vill jag vara pigg. För imorn ska mitt hjärta komma och väcka mig, och jag saknar honom jätte jätte mycket den lilla sjuklingen. Men han är nog snart frisk och då ska vi hitta på en massa roligheter har vi bestämt. Som vi alltid bestämmer :)
Och nu är jag mer kär i dig än jag någonsin varit älskling.

Åh, jag fick världens underbaraste låt av Aggie idag. Gud, jag har inte slutat lyssna på den sen jag fick den. Jag rös så fort jag slog på den. Nog för att jag alltid har ryst av Seethers röst, men just den här låten. Jag är såld föfan! För den hade en sån där text som man bara kan känna igen sig i. Det var en såndära låt som jag egentligen bara skulle fått av nån som Kristoffer. En sådära typisk Rebecca - Kristoffer låt. Och jag ryser fortfarande när jag hör den.

Jag kanske borde skriva lite sånna vanliga blogg saker i min blogg också, typ vad jag har för mig om dagarna.
äsch det får bli sen!  För nu ska jag begrava mig i min säng och se lite lättlagat. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Amelia

Nejmen hej ;D

2007-07-12 @ 15:41:52
URL: http://konstruktioner.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0