And I don't like it at all.

Vill du att jag ska berätta för dig hur mycket jag vill trycka ihop ditt lilla fula huvud till en liten boll och spela fotboll med det? Vill du att jag ska berätta hur högt jag vill skrika i ditt öra att du bara kan dra åt helvete? Vill du verkligen veta hur mycket jag hatar dig just nu? ho-ho-hora du kan dö.

Åsikter åsikter åsikter åsikter.
Jag simmar i ett hav av era åsikter och snart kan jag inte hålla andan längre. Snart kommer jag ligga där på botten och höra "va var det jag sa? Du skulle ha lyssnat på mig. Nu ligger du här nere på botten när du egetligen skulle ha kunnat vara på ytan om du bara hade lyssnat på allt jag sagt." Och alla tankar blir som fiskar. Fiskar som simmar runt mig och biter mig i tårna varje gång jag gör nånting fel. Och när jag väl har nått botten så kommer dom nog äta upp mig helt. Men då kanske inget kan nå mig något mer?

Jag kommer och flyttar in i din säng nu älskling. För när jag ligger där. Med dina armar runt mig, så kan inget nå mig. Ingen människa i hela världen kan såra mig. För det finns ingen plats på jorden som är så säker som din famn.

Vad händer med mitt liv?
Vad händer med den där Rebecca vi alla kände igen?
Vad hände med hon som alltid var glad, alltid skrattade?
Och verkligen aldrig kände smärta eller ensamhet.

Vad fan händer med världen?
Håll mig i handen älskling. För jag vågar verkligen inte gå ensam längre!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0